VI ÄR GRYMMA!

SHA ALLIHOPA!
Fyfan va grymma vi är asså.
Och så mycket gott alla bakat !!
Hehe ska jag vara ärlig så tror jag att jag köpte typ en sak av alla och + så har vi massa som
mamma köpt här hemma också, mums !
Vi är duktiga på gymnastik och på att baka måste jag verkligen säga! :)

När jag kom hem så satte jag mej och räknade pengar.
Blev förvånad av resultatet, trodde inte att det blev så mycket pengar!!



Det blir 163.50 var !

Alex.J
Alex.E
Anna
Elin.F
Elin.S
Elin.Ström
Hanne
Linn
Lydia
Maddis
My
Tova

Vi har varit duktiga idag tycker jag!
/ Alex.J <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Bra jobbat tjejer!



Är det någon som har ett tips om en BRA sjukgymnast, tänker på Hannes skada i ryggen?

Anna-Karin, mamma till Hanne

2009-09-27 @ 09:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0