Läger och Gympa natt och dag

Hej tjejer=)

Läger 15-16/8
Här kommer lite information om lägret. De blir ett dagsläger. Så vi sover alltså inte över där.

Söndagen 15/8 börjar vi klockan 10-12 i Stenstorpshallen (Kärleken) för ett danspass. Är man med på lägret är men även med på detta! Sen får ni lunch.
Efter de blir de Laserdome 14.00-15.00 (ni vet nog bättre än jag vart de ligger) efteråt blir de fika där.
Klockan 16.00-18.30 är de träning i Gymnastikens Hus.
På Söndagen får ni fixa sjuts mellan ställena själva jag kommer inte att vara närvarande fören i Gymnastikens Hus så ni vet om detta. Men där kommer vara andra ansvariga.
Måndagen 16/8 börjar med ett träningspass i GH 9.00-12.00. Ät ordentlig frukost och ta gärna med en frukt. Sen blir de lunch i Frösakull (Frigymnasternas camp) ni får ordna sjuts ut dit. Jag kan ta 4 stycken i min bil. Men vi är fler än fyra gymnaster som ni vet så de hade varit bra om ni hört med era föräldrar om dom kan köra.
Efter lunchen blir de ytterligare ett träningspass i GH mellan 14.00-16.00.
På kvällen blir de minigolf eller liknande om ni vill vara med på detta får ni jätte gärna de. Jag kommer inte att vara där. Men de spelar ju ingen roll. Vill ni vara med får ni absolut de=)

Lägret kommer inte att kosta någonting och de ända ni behöver ordna själva är sjuts mellan ställena som vi är på. Och de får ni ordna själva.
Har ni frågor är de bara att ringa. Ni har mitt nr.


Gympa natt och dag 20-22 augusti

Som vanligt blir de gympa natt och dag även detta året. Vi tävlar i klass fyra och de blir tyvärr bara ett lag pga skador. De är sånt som händer.
Tävlingen är i Oskarströmshallen.
Vi kommer att tävla på Fredagen. Vi går ut vid halv elva tiden på kvällen så se till att ha sovit på eftermiddagen för fredags tävlingen är inte slut fören vid ett på natten.
Vi samlas klockan 19.30. Ta med mat för de kommer bli en lång natt.

Ni får information efter att vi tävlat klart på fredagen när vi träffas på lördagen. De beror på om vi går vidare eller ej. Vilket vi kommer att göra. Så va berädda på att vi samlas 21.00. Lördagens tävling början 23.00.

Inträdet kommer att kosta 20:-.
Där finns kiosk men ta med ordentligt med mat. Och glöm inte att sova Ordentligt så att de inte blir som förra årets tävling med massa massa massa skador.

Glöm inte att ta med: Dräkt, Hela svarta trikåer, Toffsar, Hårnålar, Hårspray. Ja ni vet de vanliga.

Har ni frågor är de bara att höra av er. Ni har mitt nr.
Kram kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0